Не постоји формула за то. Можете само изабрати да будете оно што компанија жели, да бисте добили посао и играте ту улогу док се завесе не спусте или да будете своји и чекате да вас исти препознају!

Пише: Милица Јаковљевић

Они који се баве људским ресурсима немају времена да читају две стране?! Савет је сажимајте, прецртајте, истакните само најрелевантније за позицију. Да ли је то заиста тако? У колико речи треба да спакујете своје досадашње искуство и да ли CV радити у Canvi или неком фенси програму?

Размишљање број 1: Напишите искрен и другачији CV и они који се на прави начин баве HR-ом ће прочитати! Не мрзи људе да читају ако имају шта да прочитају.

Опширније...

Поред оне народне „Роди ме мајко срећног па ме и на ђубре баци“ требало би имати у виду и следеће:

1. Они траже и проналазе прилике где други не виде ништа.

2. Они уче тамо где други виде само проблеме.

3. Они су усмерени на решење.

Опширније...

Када причамо о односу послодавац – запослени, или ако причамо о радним односима, или о управљању људским ресурсима, људским потенцијалима, људском капиталу, кадровима, управљању талентом, можемо људима то јест запосленима да дајемо титуле и називе како хоћемо, на крају свих крајева, разумевање тог односа је врло просто и састоји се од следећег:

  • Послодавац жели и хоће да искористи запослене што је више могуће, боље, продуктивније, дуже и јефтиније, то јест ако је могуће да то плати што мање а најбоље је да не плати уопште
  • Запослени желе да раде што мање и да зараде што више

крај

Између ове две ставке се „просипа“ сва мудрост радних односа „од када је човека и века“.

Опширније...