Углавном је (скоро) свима позната ситуација кад радите, уложите додатни напор, останете прековремено, вратите се кући па још мало радите, и на крају не добете ни хвала, већ вас искритикују за нешто што је тешко разумљиво. За овакав третман потребна је велика трпељивост, стрпљење, разумевање, или емоционална енергија да останете мирни, стрпљиви и усресређени, и да после оваког разговора одете са осмехом и руковањем/поздравом.

С обзиром на то да се често суочавамо са оваким ситуацијама, да би их разумели и одговорили на њих адекватно, неке од метода или начина како поступити или реаговати и да на негативне информаце одговоримо на позитиван начим су:

Опширније...

Стрес је скуп не специфичних реакција човековог организма на штетне факторе из радног и животног окружења. Штетни фактори из човековог окружења активирају адаптивни механизам у организму како би се организам заштитио успостављањем равнотеже са средином. Неки људи се могу успешније прилагодити свом окружењу, неки не. Слично томе, реакција или одговор на стрес су разноврсни, од осећаја мучнине, претеране реакције до физичког колапса. Стрес се ретко може видети како се исказује у позитивном светлу, чак и када постоје сугестије да умерена количина стреса може бити добра за нас у неким ситуацијама.

Опширније...

Прва ствар коју менаџери треба да науче је како да организују запослене да обављају посао који им је дат, а не како да они сами обаве посао. То често није пријатна ситуација.

Бити менаџер и то добар, није лако. Треба дати подршку другима, мотивисати запослене, хвалити успехе других, а себи све то ставити на последње место. Многима се то чини немогућим, превише тешким задатком или јасније многи су сувише сујетни да би препознали и признали туђе квалитете. Форбс (Forbes) открива 5 најчешћих грешака које чине менаџери:

Опширније...