Прва ствар коју менаџери треба да науче је како да организују запослене да обављају посао који им је дат, а не како да они сами обаве посао. То често није пријатна ситуација.

Бити менаџер и то добар, није лако. Треба дати подршку другима, мотивисати запослене, хвалити успехе других, а себи све то ставити на последње место. Многима се то чини немогућим, превише тешким задатком или јасније многи су сувише сујетни да би препознали и признали туђе квалитете. Форбс (Forbes) открива 5 најчешћих грешака које чине менаџери:

Опширније...

Запослени одлазе. Број је пропорционално једнак количини времена и труда што улажете у стратегије задржавања, мада некада их једноставно не можете све задржати. Тешко је понекад прихватити оставку радника који је вредан, одговоран, мада то може бити и добра прилика да се добију праве информације о искуству како је радити у организацији и бити колега са вама.

Обично, ако сте били у најблаже речено, реалним односима, изаћи ће вам у сусрет и дати вам искрене одговоре на питања о вашим снагама и слабостима као послодавца.

Опширније...