1. Саосећање
Приоритет број 1 сваког искусног коучера када коучује перформансе запосленог, радни учинак, је да понуди повратну информацију која је и оправдана и конструктивна. Увек поставите себи питање, пре него што кренете са критиковањем понашања и резултата запосленог: „Да ли имам на уму [име радника/запосленог] најбољи интерес?“ Ако је искрен одговор „Да“, онда крените са сесијом повратних информација.

2. Њихов интерес
А где су ту они! Реците запосленима шта је за њих у тим информацијама. Морају се нагласити предности коучерских сесија или ће се сматрати безвредним или мање вредним за ваше запослене. Објашњавање позитивних последица, као што је примање бонуса или побољшање њихове способности за рад са клијентима, подстиче запослене да се укључе у коучерске сесије.

3. Очекивања
Поделите очекивања. Запослени треба да знају тачно шта им је потребно да испуне циљеве који су постављени за/испред њих. Дакле, у специфичним терминима, одредите смернице и кораке за постизање циљева.

4. Прилагођавање
Прилагодити коучинг сесије индивидуално за сваког запосленог. Сваки од ваших радника има другачији начин учења и тумачења ваших коучерских сесија. Питајте запослене, које планирате да коучујете, како желе да се организују и спроводе коучерске сесије. Неки ће можда желети да вас посматрају у акцији, на пример, радећи са правим клијентом, док други можда желе да разговарају о сценаријима за руковање клијентима. Закључак: они ће научити више ако ваш коучинг одговара њиховим стиловима учења.

5. Не журите
Морате планирати дубинске коучинг сесије и наћи времена да их извршите. Ако журите кроз састанке са запосленима или им понудите само осредњи коучинг, нећете успети да побољшате њихов рад. Коучинг који се обавља у журби само чини да се ваши запослени осећају као да нису вредни вашег времена или труда.

6. Коучинг није за краткорочне резултате
Уместо тога, усредсредите се на развој предности/снага сваког од ваших запослених.

7. Не нудите решења и не доносите све одлуке
Треба препустити да се за неке проблеме и решења побрину они/запослени. Тиме се повећава самопоуздање и лакше ће се придобити њихова посвећеност ако им се делегира одређена одговорност.

8. Поставите отворена питања
Сазнајте са којим се изазовима сусрећу запослени. Сазнајте како би желели повећати своју продуктивност и решења за пословне ситуације или проблеме. Они могу имати велике идеје за решавање проблема које нисте предвидели у својем деловању.

9. Коучинг је за развој
Од запослених се добија увек више ако се представе све коучерске и коучинг сесије као могућност за напредовање и развој, за разлику од тога ако само указујемо на пропусте и грешке запослених.

10. Праћење
Не треба трошити време на коучинг запосленог и онда све испустити. Треба да се успостави метод за праћење напретка запосленог и пратити ту особу док се не увиде и региструју значајна побољшања.

Прочитајте и ово: Зашто организације требају коучинг