Добар однос између запослених и руководства организације представља одличну основу за решавање многих проблема у међуљудским односима у организацијама. Један веома важан индикатор квалитета тог односа је и лични осећај праведности запослених о њему, било да је доношење одлука, одређивање задатака, додељивање награда или било који облик социјалне размене у питању. Перцепција правичности код запослених у организацијама, утиче на понашање запослених, као и на њихов рад и мотивацију.

Опширније...

IV део

Поштовање других људи према вама

Менаџмент људских ресурса је веома тесно повезан са поштовањем људи у свим својим процесима. Могли би смо чак и рећи да је један од индикатора квалитета управљања људским ресурсима у организација, поштовање које се указује људима који су учесници тог процеса управљања.

Шта је поштовање? То је осећај вредности или личне вредности коју некоме приписујете. Поштовање је свеобухватна процена коју дајете некоме на основу многих фактора - шта та особа ради (или је урадила) са својим животом, како третира вас и друге, да ли чини добре ствари (велике или мале), за друге људе. Укратко, поштовање је формирано позитивно мишљење како неко живи свој живот. Људи се поштују онда када сматрају да друга особа има одређене особине, квалитете, понашање, урађена дела које сами високо цене. Што су те особине, квалитети, израженији, понашање достојанственије, дела цењенија, изражено поштовање је снажније.

Опширније...

III део

Поштовање на радном месту, шта је то?

1. Делите све
2. Буди поштен
3. Не ударај људе
4. Стави ствари тамо где си их нашао
5. Очисти свој неред
6. Не узимај ствари које нису твоје
7. Реците да вам је жао кад сте некога повредили
8. Оперите руке пре јела

Опширније...

Most Read

  • Week

  • Month

  • All