JYSK је кренуо у највећу глобалну кампању којом запошљава нове руководиоце продавница

У фебруару 2021. JYSK је достигао циљ од 3000 продавница широм света. Како би то прославио и наставио да остварује пут ка новом циљу од 5000 продавница, креће у досад највећу кампању за запошљавање.

И у Србији JYSK тражи нове колеге и тренутно послује са 39 продавница, а ускоро је у плану отварање још четири нове.

Кампања ће се комуницирати интерно и екстерно путем медијских канала као што су LinkedIn, Facebook, Instagram и YouTube са огласима, видео снимцима и квизом, а све под слоганом:

 „Да ли желите да се придружите нашем тиму од 3000 руководилаца продавница?“

121659 SoMe 1080x1080px 2

 

Руководиоци продавница су поносни на то што су учествовали у кампањи, а на питање шта би поручили новим будућим колегама, Петар Ковачевић, руководилац продавнице из Новог Сада је поручио „Донеси преданост, чекају те могућности! И то је у JYSK-у заиста тако. Труд се препознаје и награђује и мој пут у JYSK-у је један од таквих примера.“

 

Велико истраживање спроведено међу руководиоцима продавница

Ко су најбољи примери на које треба да се угледате ако размишљате о промени посла или новом радном месту? Наравно, они које већ раде на сличним пословима, у вама пожељној компанији и који су успешни у свом послу.

Одговоре на баш таква питања дало је међународно истраживање спроведено крајем 2020. године међу 3000 руководилаца JYSK продавница, које је послужило као подлога за осмишљавање концепта кампање. У Србији је у истраживању учествовало 28 руководилаца продавница који већ управљају својим тимом. Ово јединствено истраживање помогло је JYSK-у да сазна још више о томе које се особине и хобији подударају са особинама типичног руководиоца продавнице у JYSK-у како би привукли најбоље кандидате који ће се придружити великој JYSK породици у остваривању новог плана експанзије од 5000 продавница.

„Резултати спроведеног истраживања научили су нас нешто ново о руководиоцима продавница, њиховим хобијима и интересима и поставили су чврсте темеље за кампању која ће, верујем, привући много квалитетних кандидата и нових колега“, изјавила је Јадранка Чуло Петровчић, Руководилац људских потенцијала у JYSK-у Словенија, Хрватска, БиХ и Србија.

1016 JRS Serbia

 

Неке од занимљивости о руководиоцима продавница у JYSK-у:

-         Природан вођа је, вођен резултатима, позитиван, одлучан, уверљив и спреман на ризик

-         Руководилац продавнице у JYSK-у у просеку има 29 година и 14 година образовања

-         90 одсто руководилаца одржава кондицију и живи активно

-         86 одсто руководилаца је заинтересовано за кување

-         63 одсто свих руководилаца продавница у JYSK-у има партнера са којим живи у заједничком домаћинству

-         93 одсто руководилаца занима уређење интеријера